Тема 49: Організація та планування колективної діяльності. Канали новин та спільні електронні закладки
Доступ до інформаційних матеріалів персонального навчального се
редовища можна організувати декількома способами:
1) використати онлайновий сервіс електронних закладок для швид
кого доступу до сайтів з будь-якого пристрою, які використовує
користувач;
- Pocket (https://getpocket.com/);
- Streme (http://streme.co/).
2) розмістити документи, збережені на локальному диску, у хмару;
3) синхронізувати Google Диск із локальним диском комп’ютера.
Для того щоб мати доступ до власних документів з будь-яких пристроїв, можна синхронізувати дані, які розміщені на різних пристроях. Для цього встановлюють додаток Google Диск на комп’ютері. За замовчуванням усі дані в розділі Мій диск будуть синхронізовані з Google
Диском на комп’ютері.
Синхронізація даних — це процес, що забезпечує встановлення відповідності даних на всіх пристроях, незалежно від того, на якому з них відбувалися зміни. Наприклад, файл, який змінено у хмарному офісному пакеті, матиме такий самий зміст, як його відповідник на локальному Google Диску.
Канали новин. Для того щоб отримувати повідомлення про зміни, які відбулися на сайті, чи появу нових дописів, наприклад, у веб-журналах чи блогах, використовують так звані канали новин, що організовують за допомогою технології RSS, яку ще називають фідом (від англ. feed — живлення, постачання, канал).